سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد ۲ تن از نظامیان آن‌ها بر اثر حمله پهپادی جنبش حزب‌الله لبنان به اردوگاه ارتش در مزارع شبعا زخمی شدند.
کد خبر: ۱۴۲۸۹۷۸

به گزارش جام جم آنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه، سوم نوامبر از زخمی شدن ۲ نظامی بر اثر حمله پهپادی حزب‌ الله لبنان به اردوگاه ارتش در مزارع شبعا خبر داد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر با وجود افزایش تلفات، همچنان مدعی حملات به نیروها و زیرساخت‌های حزب‌الله لبنان است.

ارتش رژیم اشغالگر امروز برای بیست و هشتمین روز متوالی، علاوه بر بمباران هوایی غزه و کشتار غیرنظامیان، تاکنون و در حالی که تلفات نظامیانش افزایش یافته است، مدعی پیش‌روی در عملیات نظامی در نوار غزه شد.

گردان‌های «عزالدین القسام» امروز، در بیانیه‌ای اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه غافلگیر کرده و ۴ نظامی آن‌ها به هلاکت رساندند؛ مجاهدان القسام به هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر در نوار غزه ادامه می‌دهند.

با وجود آنکه رسانه‌های عبری از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت» تعداد نظامیان اسرائیلی کشته‌شده در نبرد زمینی تا به امروز را ۲۴ نفر ذکر کرده‌اند، منابع خبری گزارش می‌دهند که تعداد واقعی کشته‌ها و تلفات این رژیم به مراتب بیشتر از آمارهای اعلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها